Horský hřeben Dušná - přehrada Bystřička - Trnava hostinec na Rozcestí - sobota 25.4.2015

Vyjedeme ze Vsetína od směrovníků u lázní přes most přes řeku Bečvu směrem na sídliště Jasenka a dál na kopec Dušná. Ten je zpočátku v mírném stoupání a až od druhé poliviny je stoupání ostřejší. Trasa vede po normální komunikaci s nepříliš velkým provozem a je hlavně v letních měsích doslova přírodním trenažerem, hojně využívaným cyklisty všeho věku a schopností. Na Dušnou je to cca 5 km. Na horizontu u autobusové zastávky odbočíme vpravo podle směrovníků na Vsacký Cáb. Cestou , vedoucí částečně lesem se střídajícím se stoupáním - klesáním. V poslední části je stoupání lesem strmější a dovede nás až k Horskému hotelu Vsacký Cáb. Zde si můžete pohodlně odpočinout a občerstvit se a kochat se krásným výhledem. Zpět můžete po stejné trase . Celková délka trasy je cca 18 km.

Přehrada Bystřička byla postavena jako jedna z řady drobných nádrží pro zajištění vody na zásobování průplavu Dunaj – Odra – Labe.

Panasonic DMC-FZ200

Kategorie a štítky

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka